| DETAIL AKTUALITY

INTERNETOVÉ SÁZENÍ JE FENOMÉN, KAMENNÉ POBOČKY VŠAK NEUBÝVAJÍ


Praha - Tuzemské sázkové kanceláře zatím téměř neruší své kamenné pobočky, a to i přesto, že podíl internetových sázek v kurzovém sázení dosahuje zhruba 80 procent a neustále se zvyšuje. Vyplývá to z odpovědí zástupců sázkových společností, které ČTK oslovila.

Jsme svědky nového trendu, kdy podíl přijatých online sázek na internetu jde pořád nahoru, ale pokles náběrů na pobočkách se začal zmírňovat. Internet a pobočky se začínají vzájemně doplňovat. Jednotlivé firmy se snaží pobočky udržovat, pokud to jen trochu jde a jsou v černých číslech. I kdyby to měla být jen černá nula," uvedl Marek Herman, výkonný ředitel Asociace provozovatelů kurzových sázek (Apkurz), která sdružuje tři největší společnosti, jež se v České republice zabývají sportovním sázením (Tipsport, Fortuna a Chance).

"Kamenné pobočky jsou velmi důležité, protože se na nich podle zákona musí registrovat noví hráči. A v neposlední řadě jsou důležité pro konzervativní sportovní sázkaře, tzv. tvrdé jádro, kteří v podstatě odmítají brát na vědomí internet," dodal Herman. Internetové sázení je v Česku povoleno od roku 2009.

"Počet našich poboček se nijak zásadně nemění, stále jich máme kolem tisícovky. Spíš dochází k jejich optimalizaci v jednotlivých městech a regionech. Pobočky nabízejí mnoho doplňkových služeb, jako jsou ticketing, prodej losů nebo loterii Korunku," řekl mluvčí Tipsportu Jiří Hadrava.

Za poslední tři roky se nijak výrazně nezměnil ani počet poboček Chance. "Počet osciluje v rozpětí 200 - 210, podle všech ukazatelů je pro nás optimální," řekla mluvčí Chance Markéta Světlíková. Kromě toho, že jsou pobočky místem pro registraci online sázejících, jmenuje mluvčí i další důvody k návštěvě. "Slouží také k výběru či vkladům hotovosti na herní účty registrovaných sázejících." Oproti online sázení podle ní pobočky přitahují jinou klientskou skupinu. "Na pobočky chodí spíše konzervativnější sázející, kteří rádi prodiskutují své tipy mezi sebou nebo se poradí s obsluhou pobočky. Jejich počet je poměrně stabilní. I proto roste popularita sportovních barových poboček. Tento trend je podobný i v jiných zemích," míní Světlíková.

"Pobočková síť je živý organismus, její konsolidace a optimalizace je neustálý proces. Přirozeně dochází k zavírání, případně stěhování některých poboček, jejich počet se snažíme udržet budováním partnerských poboček na bázi franšíz," doplnil mluvčí Fortuny Petr Šrain.

Zdroj, foto a celý článek: financninoviny.cz


zpět

nahoru  |  vytisknout